Thursday, November 25

~~yehaaaaaaa~~~

Hari ni 25/11/2010 (KHAMIS)


rase lege sgt sbb da abis exammmmmmmm.....yea.........


sem ni sebenar xla rase bgus sgt prestasi belajar aku ni...mcm terkontang kanting sgt la.....xthu ape yg aku belajar pon....input nye ibarat dlm 30 pecent je kot...carry mark pon cukup2 mkn je..xstrong lgsung!!


terutmanyeee subjek killer mcm MEB ngn THERMO KK tu.......HANCOS!!!


harapan tuk result SEM 3 ni.....


ermm 


harp2 sume lulus la...xmo la repeat!!! tolong........xsanggup,klu result teruk mesti truk la aku nk berhdpn ngn mak abah n k.lg tu....tkut gile weh!!


aku doakan gak kejayaan kwn2 aku semua.......=)


perkare yg aku pling xle lupe sem ni.....


ermm


bnyk gile esemen n projek yg berlambak2 kne siapkan........fuhs...terasela kehidupn sbgai student U...


mse saat gentir tu mule la rase mcm mls gile nk belaja...


da la keje berlmbak!!...


nk study lg...


nk suke2 lg..


adoi.......


list2 keje yg aku dah bt:
-report bi yg menghabiskan bnyk waktu n jgk pitis aku.. bkn report je...kne bt survey n ade presentation...huwa3..


 (dengn lecturer yg cerewet tu.....xmo da belaja ngn die!!!)
 susa la manusia terlalu nk 'bende perfect' ni....=(


-Project II....aku grup ngn zuhri,Ana,Bell n napi...kmi bt lawatan kt sebuah company GHD perunding sdn.bhd...konon2 survey gk la..syarikat tu kecik je kat kuantan...tp cawngn die ade seluruh dunia taw.....


klu nk thu jgk...Library Ump tuh..... under company tu la...jgn men2...dieorg bt consultant kot  tuk Library Ump yg tersergam indah tu.....phewitt......


aku xla nmpk sgt pon knape perlu bt lawatn2 ni....ingt lawatn smbil belaja ke...hahaha...tp da esemen kn..bt la jgk....huhu..






-INTEGRATED project.....haha...project ni combine MEB n THERMO KK...xke nk membunuh namenye tu.......gege..........


esemen ni pling menarik aku bt sbb mcm xthu pape....hahaha.....bt pon last2 minit....time kaseh ye sume kwn2.......=)


berharap sem4 lg baek..........


mcm2 planning da tuk sem dpn,,huhu........enth jd ke tidok kan...


wakakaaka...


esok da nk g umh ana...


pastu duk umh cuti sebulan....


6ti share pasl kt umh plak k..huhu.......


salam....=P


babai UMP>>>...............

No comments:

Post a Comment