Saturday, November 20

akudiemereke2

assalamualaikum salam muhibah...hihihi

selamat lah kepade sume2 yg nk bce blog buruk aku ni.....
moge korunk hepi2 je sokmo....

aku pon xtaw la nape tergerak hati aku yg kudus ni untuk mewujudkn blog ni...padahal bkn nk sgt pon...tp tergatal tgn plak ari ni...20/11/2010...INGT!!!!...aku TER-create la blog ni.....memandangkn ramai PEN-dorong untuk ak menulis mende alah ni......

ade org ckp kan...klu la awak tu xde mse..bek xyah bt mende alah ni(blog)...ermmmmmmmm.....btol ape yg dickpkn tuan hamba...tp maafla sy tergatal tgn jgk bt....hihi...rjin2 la komen yerk....blog sy ni buruk je.....da ngaku awal2...

nape nme blog ni akudiemereke2....sbb..................klu boleh ak nk share mcm2 dlm ni.....ape yg hepi2....antare yg berlaku kat aku..............die...............n mereke2............kwn2 aku sume2 la.....hidup aku...mak abah..kakak2......adik.....die(tutt)........n sume org yg aku syg la sng ckp kn.......hihi...

pttnye knlkn diri dulu kn....nme diberi..NOR SALWANI BINTI ISMAIL........anok Pok we n Mok cik Leli ni dilahirkan pd 17 september 1990......di sebuah kampung yg diberi nme Bandar Cheneh Baru...nme je bndo...tp upenye xde la banda pon...hik3...mak ak ckp aku lahir ptg....fuhs...xtaw la npe xnk kuar subuh ke...pg sikit ke..mlm ke...sian mak aku ptg2 br sibok nk kuar...pns tu...huwa3.....adik berdik aku spesel la...sume pompuan..aku ni plak anak ke-3...ckp pasal ank no3 ni..mak aku sllu ckp aku ni api...k.lg tanah...k.ngah air...adik angin....xtau la bole dipercyai ke..tp bile diteliti blik sikap msing2...ade kebnarnnye....aku ni mmg hot la n cpt melenting...hik3....sume2 simbol tu sbb kedudukn dlm keluarge la...tp xpela...aku time je...(len kli smbung pasl family ni eh....pnjang klu nk cite skunk)...sek rendah dulu2...ak sek bese je...sek.keb ceneh baru....memandangkn upsr dpt la 3 bijik A....ak pon xde la cite2 duk asrama pon...smbung sek bese gak..sek.men.keb.ceneh baru...yg jrknye 30 langkah dr umah aku....hihihi....pastu pas spm...result kire mcm ok tp xgempak pon tu bole la dpt metrik....dpt la PST kat metrik Pahang terchenta tu.......belaja2...pulun2.........skunk aku pon blaja g kat UMP yg ter-ter amat ku chenta...........hahhahaha......da tsun due da....aku amik ijazah sarjana mude kejeruteraan kimia(teknologi gas)..perghhhhhhhhhhhhhh.....pnjng gile nme kos....gedik je tu....

k la...smpai sini dulu k...to be continue..........daaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment