Friday, December 17

--AKu TErtaG......--

HYep...

hai cik fatin shazwani...(post ni khas sbb die yg suh..)..hehe...;)

apekah hobi anda??

soalan ni yg aku paling xreti nk jawap...dr dulu ag aku xtaw ape hobi aku...mase budak2 aku pernh la try bt hobi kumpul setem la...tp dpt 2 3 keping setem aku pun lupe letk kt ane...hahahah..pastu try la hobi membace..aku mmg minat membace...majalah2 aku suke gak la..dr kecik ag la minat ni ade kn..smpai skunk..papeje yg ade tulisan aku suke bace....hohohoh...selain tu..aku ni suke menyanyi........sape2 yg knal aku...slalu duk ngn aku,pernh kuar ngn aku,rumate aku tau la mint aku ni....hak3...thn jela telinge korunk..pantang ade orang nyanyi aku akn smbung...hahaha..lalalallalala.....

senaraikan tempt yg anda ingin pergi...??

ermmmmmm.......mne ek...dulu2 mse gile cite korea n jepun...skunk pon mint g...ade la cite2 nk pg sne...korea la paling aku mint nk pg..mcm cntik je tempt die...lg2 ade 4 musim kan..nk la rase musim sejuk ber'winter sonata' ke kan..muhahahah...lg bes klu dgn org yg tersyg......pg bulan madu kat sne jom...hihhhiihi....bnyk duit ko...dlm malaysia sudah...bnyk g tempt xpg kot...

terase nk pg pulau2 yg cntik la....air laut yg biru.......nek banana bot ke....wahahahha...sapela nk bwk aku g tempt cmtu...lg stu temph bilik hotel besa la....ala2 mewah gtu..pastu bt candle light dinner..hoho...br btol bulan madu kan...hahaha..klu rase da pokai nk bt cmni nasib ko la...nak gak!!!jhtnye kamu!!..hiihi,,gurau jer..ni namenye pon impian kan...;(

ape sikap positif anda n anda bangge dengan sikap tu.....??

errrrrrr...xla nk angkat bakul sendiri kn...tp aku ni mmg jenis ambil berat kat orang n xle klu ade org mintak tolong ke..kesian la...aku akn usahakn asalkan aku dpt selesaikan masalh tu..yg aku mampula kan....aku pon manusia biase...org da mintk tolong xkn nk bt derk je walaupun mende tu xde kait ngn kite kn..6ti klu kite ade mslah mne taw org len boleh tlg kite plak..kan3.....aku xbngge la dengn pe aku ckp kt ats ni..sbb org len pon mcm aku gk kan...so,marilah kite tolong menolong..hihihi

sikat negatif anda??

aku ni...cept sgttttttt sensitip n suke piki bukan2...hihihi...agak cepat terase gak la....bg org tu aku ni dikenali sbagai kuat merajuk...hahahah..sori yer..mmg da mcm ni nk bt cmne...tp xla majuk lame pon...kejap jer...huh!!..pasal sensitip plak aku xle la klu ade org xsuke aku ke..ckp2 kat aku ke..klu bleh xnkla ade musuh2 ni...sume kwn2 aku k...tp ade gk sebilangn org yg aku xbape nk gemar tuk mendekati..tp bt derk da la...hihihi..........tetttt..

tag 5 blogger...
cik 'kak' ain..
cik tikah
cik aniemah
cik sizu
adik syarina...huhuu

sebab pilih mereke...
mereke ni org2 yg aku syg....ana pon skli tp die xde blog la plak..huhu......


dah...time kaseh..:) cau!!


No comments:

Post a Comment