Sunday, March 20

RaHsia WaNita Yg DitaKuti LelaKi......


  1. Mekap Tebal
    Lelaki suka wanita yang sederhana, tak nak le mekap tebal-tebal sangat, kekadang "mengerikan". Satu lagi, bila guna mekap tebal, poket pun jadi nipis.
  2. Kening Dicukur
    Yang ni ramai juga yang buat, yalah nipis sangat-sangat. Actually kalau tak silap, wanita tak dibenarkan cukur kening kan?
  3. Solekan mata tebal
    Macam lucu juga kekadang kalau solekan kat mata tu tebal kan? Satu lagi yang penting ianya akan membuatkan kecantikan asli hilang.
  4. Bibir berlumuran lip gloss
    Macam kena sengat kat tebuan ke? Licin sangat. Entahlah, kalau tak pakai boleh tak?
  5. Kuku Panjang
    Yang ni memang cukup tak suka, tak kisahlah lelaki ke pompuan ke, even jaga sebersih-bersihnya
  6. Berambut Kusut
    Rasanya lelaki suka rambut yang lembut dan lurus kan. Anyway, rambut tu kan mahkota pompuan, so pandai-pandai le jaga ya

    Perkara lain yang tidak disukai lelaki pada pompuan
    • Tidak tahu menghormati pasangan dan keluarga
    • Merokok
    • Bersikat hipokrit
    • Mengada-ngada
    • Pemalas
    • Boros dalam berbelanja
    • Bersikap queen control
    • Tidak tahu / malas memasak
    • Bersikap manja sehingga meyakitkan hati

    2 comments:

    1. jolo dah uh....stuju bedo'oh....

      ReplyDelete
    2. haa igt eaa..jgn wt gtu tw..:)

      ReplyDelete